Taupantiems laiką, trumpai pateiksime atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių grąžinimą, keitimą, garantinį remontą.
Pilnas taisykles galite peržiūrėti čia:
Klausimas: Ką daryti jei nupirkta prekė netiko?
-
Prekes pirktas internetu galima grąžinti per 14 d. nuo pirkimo, prekės pristatymo arba sąskaitos-faktūros datos, žiūrint kuri data yra palankesnė klientui.
-
Prekė turi būti be naudojimo žymių, pilnos komplektacijos, gamyklinėje pakuotėje.
-
Prekė grąžiname į UAB Rankis fizinę parduotuvę: Senosios Pilaitės kel. 1, Vilnius, LT-06229 (netinka į pašto skyrių ar paštomatą*).
-
Grąžinimo metu būtinai pridėkite laisvos formos dokumentą, nurodant kuo daugiau duomenų - sutaupysime laiko, grąžinami pinigai jus pasieks greičiau.
-
Pinigų grąžinimas - oficialus terminas 14 d., bet beveik visada atliekame per 1-2 d.d.
*SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba, Lietuvos paštas, siunčiant į paštomatus, atsiėmimo punktus ir t.t., iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą į mūsų parduotuvę Senosios Pilaitės kel. 1, Vilnius, LT-06229, arba pristatyti šiuo adresu patiems.
Klausimas: Ką daryti jei įsigyta prekė neveikia, arba veikia netinkamai?
-
Susisiekite su mūsų servisu el. paštu servisas@rankis.lt arba telefonu +370 605 73757, gausite instrukcijas ką daryti jūsų individualiu atveju.