Instrukcija, kaip užregistruoti Stiga robotą ilgesnei garantijai: <<Garantija iki 5 metų>>
STIGA A 7500 robotas-vejapjovė tai naujos kartos visiškai savarankiškas, bevielis AGS technologijos robotas, sukurtas ir ištestuotas Stiga dizainerių ir inžinierių. Šis STIGA A robotas prižiūri veją taip pat kaip ir pjaunant vejapjove, tik nereikalauja žmogiškų jėgų einant paskui.
STIGA A turi dvi elektronines smegenis (maitinimo plokštė ir logikos plokštė) kurios orientuojasi ir nusprendžia, kada ir kur pjauti. Robotas taip pat turi papildomai įdiegtą lietaus jutiklį, kurio pagalba gali grįžti į įkrovimo stotelę lyjant lietui arba kuomet jo baterijos pasiekia kritinį lygį, taip užtikrindamas geriausius pjovimo rezultatus.
Robotas turi įdiegtą saugumo jutiklį, kuomet pakėlus sustabdomas roboto pjovimo peilis, taip pat ir apsaugą nuo vagystės - siunčiamas pranešimas naudotojui kai robotas atsiduria už pjovimo zonos ribų bei nustatoma roboto pozicijos vieta.
Atlikus vejos pjovimo darbą, paprasčiausiai pakėlus viršutinį dangtį galima nuplauti jį sodo žarna - dėka „IPX5“ elektrinių komponentų apsaugos, STIGA A robotas visuomet išlaikomas švariu ir paruoštu kitam pjovimui.
Prieš įsigyjant bevielį vejos pjovimo robotą pasitikrinkite ar Jūsų pjaunamame plote 4G ryšys veikia nepertraukiamai, yra stabilus duomenų atsisiuntimo ir išsiuntimo greitis, kas yra būtina sąlyga roboto veikimui.
Prekių likučiai atnaujinami kartą per parą, todėl galimi neatitikimai.
Informacija apie buitinės technikos ir elektroninės įrangos bei baterijų pridavimo galimybės: manrupirytojus.lt arba atliekos.lt
Kiekvieno gaminio naudojimo sąlygos paaiškintos jo instrukcijoje.
Prieš pradedant naudoti įsigytą įrenginį būtina perskaityti instrukciją ir ja vadovautis.
Pageidautina, kad prekę garantiniam aptarnavimui Pirkėjas pristatytų į garantinį servisą pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti ir patikrinti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo šaltinis).
Pristatant prekę į garantinį servisą, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus, prekės pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą), bei prekės garantinį pasą, kuris buvo pateiktas su preke.
Atkreipiame dėmesį, kad:
Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį servisą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
Jūsų patogumui papildomai galite įsigyti garantijos pratęsimą.
Garantinio aptarnavimo sąlygos:
1. Jūsų įsigytam gaminiui suteikiamas garantinis laikotarpis, nepriklausomai nuo to, koks pirkėjas, fizinis ar juridinis asmuo įsigijo prekę. Jei gaminys naudojamas juridinio asmens komerciniams ar profesionaliems darbams, garantijos sąlygos yra pirkėjo ir pardavėjo susitarimas. Pardavėjas gali anuliuoti garantijos sutartį paaiškėjus, kad gaminys buvo naudojamas kitaip nei nurodyta garantijos formoje. Komplektuojamųjų priedų kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu. Garantija galioja tik tuomet, kada gaminys profilaktiškai patikrinamas bei atliekami darbai pagal gamintojų instrukciją specializuotame pardavėjo servise. Garantija suteikiama ir galioja nuo gaminio įsigijimo dienos visą numatytą laikotarpį. Garantijos laikotarpiu NEMOKAMAI pakeisime dalį ar dalis, kurios pagamintos iš nekokybiškų medžiagų, nekokybiškai pagamintos arba netinkamai sumontuotos, ar visi šie atvejai kartu. Garantijos terminą bei aptarnavimų periodiškumą keturtakčiui varikliui nustato variklio gamintojas, kaip ir serviso atstovą skirtingų gamintojų varikliams (žr .variklio vartotojų instrukciją bei kitą viešai pateikiamą informaciją).
2. Garantija netaikoma gedimams, kurių priežastys:
* Vartotojų instrukcijų reikalavimų nesilaikymas;
* Aplaidi priežiūra ir remontas (pvz.: prijungus įrangą prie netinkamos srovės arba įtampos);
* Pažeidimams dėl agresyvios aplinkos poveikio (pvz.: cheminės medžiagos, valymo priemonės);
* Konkrečios aplinkos sąlygos (pvz.: įtampos nestabilumas linijoje, perteklinė įtampa arba netvarkinga instaliacija bendrai iki produkto pajungimo);
* Gedimai dėl neteisingo karbiuratoriaus sureguliavimo;
* Normalus nusidėvėjimas naudojant (pvz.: detalėms ir mechanizmams ar jų grupėms);
* Akivaizdi perkrova dėl ilgalaikio gaminio naudojimo maksimaliu greičiu (pvz.: buvo viršytas įrangos pajėgumas);
* Nepatvirtintų pjovimo įrangos elementų naudojimo;
* Jėgos naudojimas, neteisingas naudojimas, avarijos (pvz.: kai įranga tyčia sugadinta; sugadinimai atsirado dėl susilietimo su pašaliniais daiktais (pvz., smėliu arba akmenimis) arba dėl panašių medžiagų, įtakos);
* Gedimai dėl perkaitimo, esant užterštoms variklio aušinimo briaunoms, kanalams;
* Savavališkas remontas ir reguliavimas, gaminio konstrukcijos keitimas ir/ar nenumatytų komponentų naudojimas;
* Netinkamų ar neoriginalių dalių naudojimas, jei jos buvo gedimo priežastimi;
* Netinkamo ar seno kuro naudojimas;
* Gedimai dėl gaminio naudojimo komerciniams tikslams ar nuomai (jei perka fizinis asmuo).
3. Įprasti valymo, reguliavimo ar priežiūros darbai nėra kompensuojami pagal šias garantijos sąlygas.
4. Gaminių akumuliatoriams, baterijoms suteikiama 6 mėnesių garantija.
5. Dalims ir medžiagoms kurių susidėvėjimas yra natūrali darbo pasekmė ( natūraliai besidėvinčios detalės ir mazgai):
* Eksploatacinės medžiagos: peiliai, diskai,pjovimo gijos,pjovimo galvutės, uždegimo žvakės, alyvos, užvedimo troseliai, starteriai, lemputės, ratai, dantračiai, pavaros, guoliai, diržai, sankabos ir jų elementai, valdymo trosai, apsauginiai varžtai, šepečiai, peilių laikikliai, padangos, amortizatoriai ir kt. besidėvinčios dalys;
* Kiti elementai: saugikliai, variklių šepetėliai, perkrovos reguliatoriai, jungikliai, valdikliai;
* Elementai, kurie nėra išvardinti šiame garantijos pase, tačiau veikimo bei naudojimo metu dėvisi.
6. Klientas, kreipdamasis dėl gaminio aptarnavimo, privalo pateikti užpildytą garantijos pasą kartu su pirkimą įrodančiu dokumentu (kasos čekis, sąskaita ar pan.) Garantijos pasas, kurio bent viena skiltis nėra užpildyta arba kuriame nėra pardavėjo rekvizitų, negalioja. Garantijos pasas be pirkimą įrodančio dokumento teisės į garantinį aptarnavimą nesuteikia. Gaminys privalo būti su identifikacine kortele ar lipduku.
7. Garantiniu laikotarpiu profilaktines apžiūras bei reikalingus darbus atlieka tik pardavėjo, gamintojo ar jo atstovo įgaliotas specializuotas servisas vadovaudamasis gamintojo rekomendacijomis bei instrukcijomis. Vartotojas negali reikalauti, kad įrenginys būtų remontuojamas naudojimo vietoje. Pirkėjas/vartotojas garantiniu laikotarpiu privalo dokumentuoti atliktus remonto/priežiūros darbus. Tam tikslui pardavėjas/serviso atstovas užpildo atliktų darbų aktą.
8. Prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti pirkėjas veža savo sąskaita.
9. Garantija negalioja, jei produkto serijos numeris buvo pašalintas, ištrintas, ištaisytas, pakeistas arba yra neįskaitomas ar kt.
Servisas (įrankių ir sodo technikos):
Senosios Pilaitės kel. 1, Vilnius, LT-06229
Darbo laikas:
Pirmadienis - penktadienis 8:00-17:00
Garantinis ir negarantinis remontas, technikos paruošimas darbui, profilaktika ir kiti darbai:
El. paštas: [email protected]
Tel. nr.: +370 605 73757
Užsisakę naujienlaiškį kartą ar du per mėnesį gausite tuo metu galiojančius nuolaidos kodus apsipirkti pigiau, pateiksime tik geriausius mūsų pasiūlymus, akcijas. Prižadame neįkyrėti ir nesiųsti naujienlaiškio per dažnai.
Jūsų nurodytas el. paštas bus naudojamas tik naujienlaiškiams siųsti. Jei persigalvosite - naujienlaiškio prenumeratos visada galėsite atsisakyti.