Prekių pristatymas

  • Prekių pristatymo kainoraštis

    • Prekių atsiėmimas nemokamai Rankis.lt parduotuvėje Kalvarijų g. 59A, Vilnius, LT-09317 (Įėjimas iš Turgaus g.);
    • Prekių atsiėmimas nemokamai Rankis.lt parduotuvėje Kareivių g. 14, Vilnius, LT-09117 - (Prekybos centras K14, šalia "Impuls" sveikatingumo klubo)
    • Prekių pristatymas į Omniva paštomatus: 2.49 € (siuntos svoris iki 30 kg, max dydis: 38x64x39 cm);
    • Jei pasirinkote mokėjimo būdą "atsiskaityti kurjeriui pristatant prekę" bus taikomas 1 € komisinis mokestis;
    • Prekių pristatymas Jūsų nurodytų adresu:

     

    Svoris, kg Kaina, €
    iki 20 3.99
    iki 75 9.99
    iki 150 19.99
    iki 300 39.99
    virš 300 59.99

    Prekių apmokėjimo būdai

    Galimi mokėjimo būdai ir sąlygos.


    Prekių priėmimo tvarka

    Prekių priėmimo tvarka Rankis.lt parduotuvėje:

    • Atvykus atsiimti užsakymą, žinokite užsakymo numerį, kuris įprastai prasideda raidėmis ORD ir nurodykite Jus aptarnaujančiam vadybininkui;
    • Apžiūrėkite prekę / pakuotę;
    • Jei užsakymas neapmokėtas - apmokėkite;
    • Pasirašote, kad užsakymas atsiimtas, prekei priekaištų nėra.

    Prekių priėmimo tvarka iš Omniva paštomatų:

    • Kai prekė bus pristatyta į paštomatą, gausite SMS pranešimą su šešiaženkliu durelių atidarymo (siuntinio atsiėmimo) kodu, tuomet eikite prie nurodyto paštomato;
    • Pagrindiniame liečiamojo ekrano meniu pasirinkite "Atsiimti siuntą" ir suveskite kodą, gautą SMS;
    • Patvirtinus kodą, automatiškai atsidarys paštomato skyrius, kuriame yra įdėtas Jums skirtas siuntinys;
    • Siuntiniai paštomate laikomi 7 kalendorines dienas nuo siuntos pristatymo į paštomatą momento, SMS panešime taip pat nurodoma data, iki kada galima atsiimti siuntinį;
    • Visus Omniva paštomatus su adresais ir tiksliu stovėjimo vietos aprašu galite rasti žemėlapyje.

    Prekių priėmimo tvarka iš kurjerio:

    • Jei pasirinkote už prekę atsisikaityti grynaisiais pinigais pristatymo metu, turėkite lygią sumą, kad nereiktų grąžos;
    • Priėmę siuntą nepasirašykite ant P.O.D. (dokumento, įrodančio siuntos pristatymą) tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės;
    • Priėmę siuntą nepasirašykite ant P.O.D. tol, kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį
    • Padėklas (paletė), kuris yra apvyniotas pakavimo plėvele, yra lygus vienai pakuotei.

    Jeigu pakuotė pažeista

    • Radę išorinių pakuotės pažeidimų (sušlapusi, plyšusi ar sugniužusi dėžė, atsiklijavusi lipni juosta ar nutrūkę įpakavimo diržai) arba pakuočių kiekio neatitikimą, būtinai tai pažymėkite ant P.O.D. arba nepriimkite siuntos (pakuotės);
    • Pastebėjus pažeidimus, turite teisę nepriimti prekės ir pareikšti pretenziją. Pagal LR Pašto įstatymą, priėmus siuntą ir pasirašius gavimo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir visa atsakomybė už pristatytą prekę su išoriniais pažeidimais (jei tai nėra gamyklinis brokas ar/ ir komplektacijos trūkumai) tenka gavėjui ir yra neatlyginama.

    Pristatymo terminas

    • Prekės pristatomos per 1-3 d.d.,
    • Esant ilgesniam terminui, po užsakymo susisiekia vadybininkas.

    Senos technikos išvežimas

    Informacija apie vietas, kuriose surenkamos buitinės technikos ir elektroninės įrangos atliekos bei kam ir kokiais būdais šias atliekas atiduoti.