Garantija, garantiniai ir pogarantiniai servisai

  • Visai produkcijai, kuria prekiauja Rankis.lt, yra suteikiama garantija. Garantinis laikotarpis priklauso nuo konkretaus gamintojo bei pirkėjo statuso (fizinis ar juridinis). Garantinis laikas gali būti pailgintas pratęsiant garantiją, kai kuriais atvejais laikotarpis bus ilgesnis užregistravus produktą gamintojo sistemoje.

    Rankis.lt savo klientams siūlo tik patikimų gamintojų produkciją, tačiau net ir esant pažangiausioms patikros ir sertifikavimo sistemoms gamyklose, visiškai išvengti broko nepavyksta. Todėl paruošėme Jums trumpą instrukciją, kaip tinkamai pasiruošti garantinei priežiūrai ir sutaupyti savo ir mūsų brangų laiką.

    • Perkant įrankį ar kitą prietaisą, visada reikia išsaugoti PVM sąskaitą-faktūrą ar pirkimo čekį. Taip pat Jums gali būti suteikta garantinė kortelė, pratęstos garantijos sertifikatas, registracijos gamintojo sistemoje pažyma – visi šie papildomi dokumentai suteikiami pagal konkrečią situaciją, juos išsaugoti taip pat privaloma.
    • Prieš naudojant prietaisą būtina perskaityti instrukciją, ir esant neaiškumams, kreiptis į mūsų vadybininkus konsultacijai.
    • Garantinio laikotarpio metu pastebėjus gedimą, netinkamą veikimą (nebūdingi garsai, vibracijos, sumažėjusi galia ir kt.), būtina kuo skubiau kreiptis į servisą.
    • Žemiau rasite įgaliotų servisų kontaktus, suskirstytus pagal gamintojus, į kuriuos galima kreiptis esant garantiniam ar pogarantiniam atvejui.
    • Prietaisus į servisą prašome pristatyti švarius, kuo pilnesnės komplektacijos, tačiau gaminio pakuotė nėra būtina. Galima siųsti ir per kurjerių tarnybas, tačiau prieš tai reikia informuoti telefonu servisą ir pridėti pirkimo dokumentus arba jų kopijas, bei prašymą / paaiškinimą, dėl esamo gedimo ar netinkamo veikimo.
    • Garantinis laikotarpis nurodomas prie kiekvienos prekės aprašymo, visus prietaisus pirkėjas pristato į servisą savo transportu, nebent garantiniuose dokumentuose nurodyta kitaip.

    Plačiau: PREKIŲ GRĄŽINIMO IR GARANTINĖS SĄLYGOS